Сітілайти

Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Центральний вхід Еко-маркету  400 грн Зайнято
Центральний вхід Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Алея троянд біля Еко-маркету  400 грн Зайнято
Перехрестя Шевченка та Черкаської  400 грн Вільно
Перехрестя Шевченка та Черкаської  400 грн  Вільно
Перехрестя Шевченка та Садового проїзду  400 грн Зайнято
Перехрестя Шевченка та Садового проїзду  400 грн Зайнято
Перехрестя Шевченка та Садового проїзду  400 грн  Вільно
Перехрестя Шевченка та Садового проїзду  400 грн  Вільно
Площа перед Торговим центром  400 грн Вільно
Площа перед Торговим центром  400 грн Зайнято

Сітілайт, рекламний блок розміром 1.2 х 1.8 метрів, з підсвічуванням зсередини – один з популярних видів іміджевої зовнішньої реклами.

Зовнішня світлова реклама або ж просто реклама на сітілайтах в Золотоноші – надзвичайно популярний і ефективний вид зовнішньої реклами. Розміщення реклами на сітілайтах сприяють просуванню товарів і послуг серед найрізноманітнішої цільової аудиторії, адже ці площини розміщуються на вулицях, на найвидніших місцях.

Сітілайти рекламної агенції “Art Jazz” розташовані уздовж найбільших вулиць міста, на головних перехрестях та біля найбільших магазинів та торгівельних центрів. Реклама на сітілайтах – дуже ненав’язливий вигляд зовнішньої реклами, але в той же час дуже помітний.

Завдяки тому, що сітілайти розміщені на центральних вулицях міста, вони завжди знаходяться перед очима великої кількості людей. Це може говорити про ефективність даного виду реклами.

Головна особливість сітілайтів – це внутрішнє освітлення, яка дозволяє бачити рекламу в будь-який час доби. Рекламу на сітілайтах видно, як з відносно великої відстані, так і у кожного перехожого є можливість підійти до конструкції та розглянути розміщену інформацію.

Основні переваги сітілайтів перед іншими рекламними носіями це:

  • сюжет розміщується на рівні нашого погляду, що підвищує тривалість контакту з рекламою;
  • високий рівень інформативності;
  • можливість розміщення в місцях, недоступних для альтернативних носіїв реклами;
  • сучасний і стильний дизайн конструкції сіті-лайта;
  • високий рівень ефективності рекламного повідомлення у вечірній і нічний час;
  • висока якість трансляції рекламного повідомлення незалежно від погодних умов.

Різновидом сітілайту є скролли (або скролери) – один із сучасних видів рекламоносіїв лінійки “outdoor”, які експонують динамічні зображення. Конструкція отримала свою назву від англійського слова “scrolling”, що перекладається як “прокручування”.

Скроллер – це установка для реклами і просування товарів, всередині якої знаходяться, періодично змінювані, рухомі постери з рекламними зображеннями. У нічний час доби дисплеї висвітлюються за допомогою внутрішнього підсвічування.

Нервова система людини влаштована таким чином, що рухомі предмети розпізнаються частіше і краще ніж статичні. Дослідження маркетологів давно довели, що ефективність реклами яка рухається, будь то роллерниє дисплеї, рекламні наклейки на транспорті або мерехтливі вивіски, більш ніж в два рази ефективніше статичних вітрин і вивісок. Саме тому скролери мають значну перевагу в порівнянні зі статичними аналогами.

Розміщення реклами на сітилайті або скроллері – найкраще рішення для Вашої рекламної кампанії, яке забезпечить велику кількість контактів споживачів з інформацією, що розміщена на рекламних постерах.