Розповсюдження флаєрів

На сьогодні одним з найбільш ефективних і перевірених часом способом залучення максимальної кількості потенційних клієнтів є роздача листівок, буклетів і флаєрів. Сотні компаній застосовують даний популярний метод просування товарів і послуг.

За допомогою флаерів та буклетів досягають відразу кількох цілей:

  • Оперативне залучення цільової аудиторії до торгової точки;
  • Оповіщення споживачів про майбутню подію (розіграші призів, розпродажі, відкритті нового магазину, появі новинок і т.д.);
  • Роздача купонів і лотерейних квитків;
  • Перехоплення клієнтів конкурентів при роздачі листівок поруч з їх торговими точками.

Ключова перевага цього рекламного інструменту в тому, що у клієнта залишається адресу вашого офісу чи торгової точки, а також телефони і схема проїзду. Якщо листівка містить знижку, споживач кваліфікує це як ознака особистої уваги компанії, що підвищує лояльність до бренду. При цьому вартість проведення подібної рекламної акції досить демократична.

Досягнути високої результативності від роздачі флаерівможна завдяки професійному підходу до його організації та проведення. Головні умови це:

– Грамотна постановка мети. Визначити ідеальний результат від планованої рекламної кампанії Вам допоможе чітке визначення мети її проведення. Планується відкриття нового магазину? Завдяки роздачі листівок в 3-5 метрах від метро дозволить Вам проінформувати величезна кількість людей про відкриття магазину і результат не змусить себе довго чекати! При цьому уникайте такого поширеного помилкової думки про те, що мета роздачі листівок – збільшення обсягів продажів. Насправді основною метою поширення листівок є збільшення кількості звернень споживачів до точки продажу Вашого товару. А ось чи купить він ваш товар чи ні, вже багато в чому буде залежати від роботи персоналу – від того, чи зможуть вони грамотно переконати клієнта на вчинення ним покупки.

  •  Висока точність визначення цільової аудиторії. Саме орієнтоване на потенційного споживача поширення листівок дасть найкращий результат. Тому промоутери повинні чітко і вміло уявляти собі цільового споживача, а також максимально швидко виділяти його з натовпу. Тільки так листівка потрапить в руки до зацікавленій особі, і ймовірність прийняття ним рішення про покупку товару або використання послуги зросте в рази!
  • Вибір ідеального місця і часу для роздачі листівок. Найбільш кращі місця для роздачі листівок – великі торгові центри, площі та інші місця з підвищеною прохідністю людей. Однак роздача листівок на великій відстані від місця, куди Ви пропонуєте людині прийти, не в кожному випадку має сенс!
  • Привабливий дизайн листівки. При максимально ефективній роботі над графічним і текстовим змістом листівки можна домогтися найкращого результату. Короткий, яскравий, що чіпляє і запам’ятовується – саме таким повинен бути дизайн ефективної листівки. Якщо крім рекламної інформації листівка буде також містити і корисну для людини інформацію (наприклад, календар) або ж знижки або бонуси, то різко зростає ймовірність того, що він не викине її при першій же можливості!

Роздача листівок та флаєрів – це ефективний інструмент залучення клієнтів. Ці недорогі рекламоносії виконують найрізноманітніші завдання: допомагають розкрутити торгову точку, привернути увагу до товарів і послуг компанії, привести відвідувачів до виставкового стенду, розповісти про акції та знижки.

Рекламна агенція “Art Jazz” проводить роздачу листівок, буклетів і флаєрів проводиться лише в рамках проведення рекламної кампанії і тількі в комлексі з іншими видами рекламних послуг. У вигляді окремої рекламної акції роздача флаерів не проводиться.